Tarpom | Kompleksowe wyposażenie sklepów

Gwarancja i serwis

W celu zapewnienia pełnej obsługi technicznej klientom kupującym w naszej firmie urządzenia, meble sklepowe, gastronomiczne, chłodnicze i klimatyzacyjne, uruchomiliśmy całodobowy serwis - numer 608 007 913 lub 804 111 913.

Zapewniamy montaż, uruchomienie, szkolenie personelu oraz obsługę gwarancyjną i pogwarancyjną. Szkolenie personelu w zakresie obsługi, konserwacji i bezpieczeństwa pracy na uruchamianym urządzeniu umożliwia zmniejszenie jego awaryjności.

Zakres czynności oraz okres gwarancyjny określone są przez producenta urządzenia. Przy niektórych urządzeniach producent wymaga okresowej obsługi technicznej. W okresie gwarancyjnym za części i podzespoły, które uległy uszkodzeniu w trakcie prawidłowej eksploatacji klient nie ponosi żadnych kosztów. Natomiast obsługi okresowe są płatne.

Po wygaśnięciu okresu gwarancyjnego proponujemy naszym klientom podpisanie umowy na konserwację stałą urządzeń. W wypadku uszkodzeń pogwarancyjnych nasz serwis dysponujący magazynem części zamiennych jest w stanie w ciągu kilku dni dokonać naprawy lub przeprowadzić remont urządzenia. Część, której aktualnie nie ma w magazynie możemy sprowadzić od producenta w terminie kilkunastu dni.